LeiaBunnycake

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2013

Uppdaterat! ;D

Av Leia Bunnycake - 5 oktober 2013 09:17

Hej, Nu har jag uppdaterat min blogg till en star stable blogg fõr jag brukade inte vara aktiv på bloggen Sorry för att ni inte ser en del bokstäver jag ska fixa det...någon gång xD. Men jag undrar om jag ska ta bort dem andra inläggen och det. Så kommentera om jag ska ta bort inläggen eller inte. så detta var dagens inlägg och som jag alltid brukar säga 

See u later!!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Leia Bunnycake - 11 december 2013 07:27

Jag har nu en ny blogg som heter Leiawazzupdude.bloggplatsen.se men javisst kommer jag andvända denna också men kanske inte lika mycket. Men ja det var väl allt jag ville säga så kika gärna in en liten stund.:) ...

Av Leia Bunnycake - 23 oktober 2013 11:01


   Här har jag lagt in en bild på skördeygden som ni ser. Jag är sjuk idag så ja tänkte att jag fick lite tid att fixa till bloggen!;D Kolla här, här har vi en bild på byn (tror jag) i skördebygden och kolla bara in hon som går där lugnt och stillsam...

Av Leia Bunnycake - 16 oktober 2013 15:18

Jag är Scarlett Silverwoods absolut stösta fan!(Stavning tror jag) Ja iaf om ni undrar hur jag fick headern så var allting tack vae Scarlett!;D Hon hjälpte mig OMG hoppas hon ser inlägget färessten(STAVNING IGEN TROR JAG!) kolla in bästa bloggen ...

Av Leia Bunnycake - 16 oktober 2013 15:08


OMG!   Jag är då redo att flytta nästa vecka OMG vad jag längtar sry detta var det ända jag ville säga har bara en fråga nu! Är ni spända? Det är jag iaf! Soo see u later!   PS: Nu ska jag äta popcorn! xD ...

Av Leia Bunnycake - 12 oktober 2013 17:52

JAg tycker det är dem bästa men...ja!;D   silverwood.bloggplatsen.se tuvalowpie.bloggplatsen.se jorvik.bloggo.nu   japp, det var dem jag tycker är dem tre bästa som jag vet om! ;D hoppas ni kollar in bloggarna! ;D ...

Presentation


Välkommen till min blogg i hope you like it!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni hade varit det bästa smek namnet till midnightangel?
 Mid
 Nighty
 Angel
 Midnight
 Nightmare
 Om ni har ett annat förlag skriv till mig!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Snowflake
Adventure Time - Finn 3

Ovido - Quiz & Flashcards